Wednesday, August 27, 2008

(20TH ANNIVERSARY 1988-2008) Batch 88-92 (BBQ Weekend gathering) on 22/11/08 in KL

Aku dah remove to vote the date for gathering.. (kalo korang perasan la). Kita akan set the date is 22nd of November 2008. Tarikh tu jer paling sesuai, oleh itu semua org wajib setuju with that date.. and make urself available pleaseeee..

Kalau ada jemputan kenduri kawin, sila beritahu pengantin, "kenduri" kita lagi penting.. okay..

And soon aku akan update berita-berita terkini, baru2 ni ada jumpa Azura Hariri together with Adun .. and smlm ada jumpa Asrawati and Mazidah + junior Adleen Shareeza and Dianah Hasyim.

adios
Tim

2 comments:

debyG! said...

k.tim, it was a great meeting. glad that i chose to come n met all of u. thanks to u. but.. very much disappointed as s'one who shared the same bed wit u, u failed to recall datiam anak to paka hasHim and x pak hasyim laaa.. hehehe.. at least abg napi can spell my name correctly! -d-

Kinokuniya said...

kak tim...thanks sebab sudi amik saya kat hotel...ahahhahaha ni semua abg napi punya keje la...dia paksa saya join gathering u all...ahahahha i nih pemalu sebenarnya....anyway, best la jumpa korang.tak sia2 abg napi paksa saya join. at least saya dpt tgk yg baju abg ezri dah bergosok skang ni...:)