Thursday, December 4, 2008

Wan Kahwin Photo Album :)

* Pic from camera Dengkot *

Haaa sape nak makan kena beratur elok2 dulu.

Wan : Sape pulak lah yg beratur reramai bawah pokok tuh?

Wan : Lerrr.. kengkawan aku semua nyer.

Wan : Adehhhh .... reality check.

Eina : Nape darling, pening ke?

Wan : Bukan pening yang, cam tak pecaye je dreams come true.

Wan : Hahahaah bangga nyer, kembang idung.

Wan : Hmmm .. sedapnyer bau lauk kenduri ... jom makan yang.

Eina : Ok dear ...

Wan : Makan yang .. makan ... belasah cecukup.

Eina : mmmm........

Wan : Burp... Alhamdulillah. Dah kenyang baru syok tangkap gambor.

Wan : Hahaha ini lah dayang dayang beta. Cun kan semuanyer?

Adleen and hubby Mr. C Nor.

Dengkot : Oit Azam, bukan ko cameraman ke ? Cemana ko boleh terjegat kat belakang aku nih?

Tim & Sheila : Kami lah dara2 pingitan, gadis2 pujaan Malaya.

Tim & Sheila : Ini lah dia jejaka terhangat di pasaran sekarang. Nak kenalan?

JJ and Jaja : Kami lah group mama2 glamour. Jgn marah aaa...

Azam : Sudah2 lah tuh Syuk, tinggal le sikit lauk tuh utk org lain.

Teringat zaman makan dalam tray kat dewan makan dulu.

Sheila : Adun .. aku nak share sikit nasik ko tuh boleh tak ?

Adun : Eh mana boleh, ngam2 portion utk aku je. Ko minum je sirap tuh.

Johar : Sian le kat dia Dun, meh sini Sheila, Abg Jo suapkan.

Meng kagum dengar citer Azam pasal sejarah William Wallace.

Syuk mencelah, mana leh lawan Sivaji The Boss beb!

Rosli : Bagi bini aku makan dulu, aku kena le jaga anak2 jap.

Rosli : Haaa sekarang baru boleh makan, ape tengok-tengok???

Azam : Ini lah skill makan nasi sambil tarik bulu idung.




No comments: